úterý 27. září 2022

Skoro jak dovolená

byl pro mě minulý týden, kdy Anička byla na adapťáku se školou a já nemusela tak striktně vařit, dělat její čaje, permanentně kontrolovat, jestli jí díky neustálýmu snění neuniká nějaká důležitá povinnost.

Plán byl věnovat se Emoušovi, protože ta jako "sendvič" naší rodinnou situací trpí nejvíc.
Všechny povinnosti si narozdíl od Anky sama ohlídá, je to chůva Makisana a stojí díky bezproblémovosti na okraji našeho zájmu.
Jenže začala bejt dost přecitlivělá, začala kuňkat, skoro až šišlat, upozorňovat na sebe, dokonce prohlásila, že by chtěla taky pít čaje.
Takže SOS hasení požáru.

Výprava na zlaté housle, na zámek za "barevnýma slepicema", na čokoládu k Bajerovi, na nákupy a jiný den i s Lukorem na houby a hned je jak vyměněná ♥.




... taky ji zvolili do Sněmu dětí, aniž by prý spolužákům slíbila bonbóny, Pokémony a jiný úplatky jako ostatní kandydáti ;-) ♥.

Našla jsem doma její volební kchámpáň - nedovolila mi publikovat její volební plakát na veřejným blogu, tak dávámjen k sobě...
ani mě nenapadlo, že by v tom mohl bejt problém, když to není její fotka nebo cokoli osobního a dojalo mě, když se úzkostlivě ptala, zda to nebude viset nikde veřejně... si tak říkám, kolik dětí ví o tom, že je rodiče vystavujou a souhlasí s tím...

*****

Maminka si za odměnu za poslední týdny pořídila cca po 25 letech novej účes, což málem vedlo k rozvodu :-), ke kterýmu jako vždy před výročím, nějakým záhadným způsobem každoročně spějeme :-).

Prej: Tuctový, hnusný, ztráta výjimečnosti :-). Skoro mi ho bylo líto ♥.
Naštěstí to Karel vytvořila tak geniálně, že když nechci dráždit hada bosou nohou, jde to v pohodě sčesat s ostatními vlasy, a když se chci líbit sama sobě, za pár minut jsem jinej člověk.
Prostě kouzelný ruce.
Ale všimla jsem si, že chlapi nad takovými účesy moc nejásají, narozdíl od žen :-).

Všechno dobře dopadlo, všechny krize zažehnány, usmíření velkolepé, na západní frontě (zase chvíli) klid. ♥
S ksichtama zase u mě a teď zpátky do reality.

 *****

Tu mi zpříjemnil dnes ráno kurýr, když mi nečekaně přišla ochutnávací sada kombuchy od LokLoku a způsobila mezi dětmi poprask na laguně :-). 

Už o víkendu mi přišel milý pozdrav pro Hildegardí potomstvo od jednoho ze zakladatelů LokLoku, který si na blogu všiml, že mám kombuchu od nich a ptal se na dlouhodobé zdravotní účinky. 

Je to poprvé, co si někdo všiml, že doporučuju jejich produkt jen tak a ne jako reklamní akci a je to moc milé.

Žádné komentáře:

Okomentovat