úterý 2. března 2021

Pár obrázků

Původně jsem chtěla napsat něco k očkování, dokonce to mám skoro měsíc v šuplíku, ale asi se mi nechce hrotit už tak vyhrocené vztahy nebo nevím... a možná jen nemám koule.
Doženu tedy aspoň měsíční skluz koťátkama obrázkama.

Josefovská džungle a dobrodrůžo na zatopených cestách v únoru.


 

 

Výprava pro vodu do Dřízny o jarkách (broušení sjezdovky v Třebové bobama vyfocené nemám)...



Vytrvalost na Marsu ...

Já viděl divoký koně (Na Plachtě v Hradci) ...


... a letošní první poutička s Petrem .

 

... i druhej den s rodinou tu bylo hezky.

2 komentáře:

  1. Ten Josefov je super - byli jsme tam na procházce před rokem v dubnu a to to vypadalo takhle: https://photos.app.goo.gl/Lw3ece9QjuoefnPp7

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jojo, starají se tam o to výborní nadšenci... byli jsme tam i se školou s průvodcem na výpravě. Pro mě to je domov, pocházím z Járu :-). Ale takhle dobrodružný jako teď jsme to neměli, párkrát jsme se solidně zmáchali v tom jejich závlahovým systému :-). Pozdrav na sever!

      Vymazat