neděle 29. listopadu 2020

Adventní povinný :-)

Letos asi nejvíc na poslední chvíli (jak to u nás vypadalo ještě dopoledne, dávám na soukromý).
Znouzectnost.
Domácí, školní a prkno pro kamarádku (Lukor pižlal delší na dva kusy :-) ).

 Ale nakonec aji perníky se stihly, to bych netipla.

V pátek navečer jsem se přestěhovala zpátky do školy, oči jak angorák.
Úplně se mi klepaly ruce radostí, když jsem psala na tabuli vítací vzkazy :-).
Ještě deset dní triád a možná bude čas i na nějaký ladění.
Jestli to teda hned nechytím, protože skoro všichni v okolí už to mají za sebou :-).

2 komentáře:

  1. Dobrý den, Katko. Včera jsem objevila váš úžasný blog a jsem nadšená. Zatím jsem se pročetla na začátek roku 2019. Líbí se mi vaše výlety a dovolené v Čechách i v zahraničí. Ale nejvíce mě nadchly vaše poutě a také jsem si díky vám stáhla do mobilu aplikaci Bible. Díky za vaše sdílení. :-) Sylva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Sylvi, zdravím a děkuji, to mě moc těší ♥. Myslela jsem, že už sem moc lidí nechodí, natož pak nějaký nový návštěvník. O to větší mám radost, když čtu o tématech, která jsou i pro mě srdcová. Pokojný zbytek adventní doby a radostné Vánoce přeji! K.

      Vymazat