úterý 5. května 2020

Příroda, to je chrám...

(buřtyvlesesoubuřtyvlese ještě nebyly :-) ).
1. výlet v karanténě



Druhá jiná


Foto od návštěvníka sederu, sama žádnou nemám.
Baví mě to každoroční napětí, kdo dorazí a ... i letos pecka!


Na Bílou sobotu ...





Bdění o Velké noci ...


Naše schola nám dávala každý den Svatého týdne jednu píseň a na Vzkříšení v 5.00 vypustila toto skvělé video...
Jak si teď všeho vážíme...!

Velikonoční hledání pokladu (Mixit vajca):


Žulová stezka Horkami u Skutče, skvělá.




Pak jeden online přenos od nás. Pecka, po přijímání osobně, jakoby z první řady, se scholou...

A o týden později naprosto nečekaná úplně podzemní církev... vyvinutá původně ze setkání kvůli děcákům.
Do dvaceti minut kamarádi na místě, mše, která se změnila v top oslavu narozenin ...

 


... a tento víkend - příroda už vypadá docela jinak.
Máme nabouraný auto, takže trochu změna plánu, babi si vzala děti a my se pozdě odpoledne vyhrabali z domu na pochod.
Tam s modlitbou, zmrzka, molo a četba, zpátky s přípitkem.
Vlastně dodatečná oslava narozek podle mýho gusta, asi 21 km, domů jsme došli už za tmy :-).
To jsem potřebovala, takovou vyvětrávku. 




Jak už je jakýs takýs režim, naučili jsme se to, zvykli jsme si na karanténu jako na normál (tak se to zase může změnit :-) ).
Mělo to nakonec docela dost výhod.
Ale některý dny jsou stále dost psycho, a příroda pořád zachraňuje.

Velikonoce u nás byly ve znamení zázraků (více u mě).
Nějak v těchhle dnech mi přišlo video (který je teď běžně dostupný) z místa mojí letní minipouti.  
Náhoda? Nemyslím si :-). Po tolika staletích byl meč venku!
O mých dárcích zase někdy jindy.

I okna jsem někdy kolem Velikonoc dokonce nakonec umyla (uff).

Díky za ty dary!
Ale stejně je to síla, tenhle čas. 



P.S. Jo a byli jsme v telce ! Teda ze mě naštěstí zbyly jen oranžový desky v druhý minutě a jsem za to neskonale vděčná ;-), ale někteří ostatní jo a mám z toho radost, i když to bylo vlastně celý trochu jinak :-). 

1 komentář: