pondělí 8. srpna 2016

Recyklovaný





Ančiny indiánský luky a šípy, který už asi půl roku přenáším z místa na místo a hledám jim důstojné spočinutí :-).

pracovní kout v ložnici.
Stačí malý, abychom mohli s Lukorem pracovat oba současně, většinu krámů stejně skladuju v práci a částečně okupuju i jeho několikanásobně větší stůl v obýváku.
Kostra Lady po babičce čekala ve sklepě na svůj den už pěkných pár let a než se dočkala, stoly tohoto typu se staly hitem. 
Původně jsem kostru chtěla natřít, ale stačilo ji dobře očistit.
Na ni jsem položila kus pracovní desky, který zbyl z kuchyně - to, co zbylo po výřezu pro dřez.
Nakonec se ukázalo, že větší pracovní plocha by se ani nevešla
Polička je taky jeden z malých zbytků z kuchyňský pracovní desky.
A většina z mých milovaných artefaktů - fotky ze Skotska, historická fotka ze vsi, kde je chalupa, pírka od T E L L A , v bedýnce na okně knížky a holčičí galerie.  
Jako úložné prostory jsem si v duchu malovala dřevěné bedýnky, ale ukázalo se, že jsou moc velké.
Proto mě napadlo využít starý nevyužitý botník Trones (Ikea) z bývalého bytu.
Dva díly botníku jsem využila tady, třetí už slouží jako odpadkový koš v koupelně .  

Židle zatím putovní (kdysi zrenovovaná z půdy) - na práci jsme během rekonstrukce dostali tři vyřazené židle od Lukora z práce, které rozhodně ještě poslouží, až budou zbavené nánosů malty a dostanou nový nátěr. Vybrala jsem si starou "a la Thonku" a plánuju ji natřít nažluto.

Začínám se připravovat.
Papíry mám skoro hotové, nahrubo vymyšlenou výzdobu třídy, stěhování naplánované na dřívější termín než je letos ofiko začátek.
Snad mi to usnadní po tolika letech start.

Od začátku srpna se pokouším vstávat v čas, který budu vstávat do práce.
Abych se naučila chodit dřív spát a vytvořila si návyk (a nekoukala koncem srpna jak vyvoraná myš).
Pravda, někdy jen ráno přesunu své bezvládné tělo na židli a dlouze se probírám.
Snažím se naučit na brzkoranní dlouhé procházky se psem (běh jsem vzdala, ráno prostě běhat neumím nebo je ještě moc brzy) a odměnu v podobě snídaně (a ano, někdy i kafe, přiznávám).
Odbourávám všechny odměny v podobě oroseného půllitru po výletech a sklenky chlazených střiků po večerech k žehlení, na který jsem si v létě zvykla.
Protože ekzém, protože mozek. 
A tohle všechno dohromady, protože zachovej řád a řád zachová tebe.

19 komentářů:

  1. Stůl je nádhernej. My máme dva. Stále čekají na nový kabát. Tohle mě možná nakopne :-) Jinak obdivuju přípravy. Na vstávání. Uf!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Přípravy na vstávání" je dosti výstižné slovní spojení :-). Zatím dostávají svému názvu trochu víc, než bych si přála :-). A díky!

      Vymazat
  2. Koutek je moc hezký! Mám ráda, když nejsou místnosti přeplácané a věci mají svá místa. Kostru Ladovky po babičce také máme a také čeká na svůj velký den :-) Přeji Ti ať se Ti brzy podaří dostat svůj řád (já tomu říkám rutiny) pod kůži. Obdivuji Tvůj morál, že s ním začínáš už teď. Jo, a hezký zbytek léta mějte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, díky, taky nemám ráda kolem sebe moc věcí. A zjistila jsem, jak je osvobozující mít poloprázdné skříně. Od té doby nehromadím a snad mi to dlouho vydrží :-). Jinak za obdiv díky, ale zatím není na místě, ne vždy totiž moje plány vyjdou ;-)... pěkný zbytek léta i k vám!

      Vymazat
  3. singer zdraví ladu!úžasně využité zbytky:)a já dnes se zapřením vstala asi po měsíci dřív než muž a udělala mu snídani. měla bych se stydět!ale na dovolené jsme teď chodili spát o půlnoci, navykli si na večerní klid, tak se to teď špatně odbourává:)i ty skleničky:)´jsi skvělá designérka i organizérka!

    OdpovědětVymazat
  4. p.s.:já ráda hodně věcí...ale to uklízení pak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lada zdraví Singera a děkuje! ;-)A kdybych měla mluvit o stydění, to by bylo styděníčka! Pěkně jsem za těch šest let doma zlenivěla! A o režimu (převážně nočním) ani nemluvím. Však se stačí podívat na čas publikace některých mých příspěvků...;-)

      Vymazat
  5. Kačí, krásně sladěné barvy i materiály.
    A nestraš se školou! Já se ještě nedokopala ani svým dětem doplnit výtvarné kufříky a sešity také ještě nemáme... ani obaly, přezůvky, pery, tužky ... brrr, se mi nechce.
    pa a příjemný trénink:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky, naše děti jsem taky ještě neřešila a v nejbližších dnech ani řešit nehodlám (ano, brrr). Trénink vstávání je pro mě nejtěžší úkol a taky ho zatím moc nedávám, ale do práce se docela těším. I když asi proto, že spíš nevím, do čeho jdu a taky se už na sebe nemůžu dívat, jaká jsem lemra. Náš přípravný týden trvá díky naší osvícené ředitelce 3 dny, což je super, ale po 6 letech to je pro mě trochu jiná situace, když budu obíhat programy do pc, papíry apod., proto ta aktivita napřed, jinak bych na nic nesáhla! ;-) A neděs se, máš ještě skoro půlku před sebou, neboj! Užívej plnými doušky! Pa

      Vymazat
  6. Kati, jednoducho a veľká krása!... ja mám v poslednom poste moju spálňu-komoru a dosť som sa ,,žensky,, ponamáhala, aby som to tam pekne dostala....
    A úkony ,,fungovania,, tie mám tiež v poste (v pôste) :-)
    Bez neho to nejde:-)
    Požehnávam (srdcom):-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem právě na Tvoje ložnicové vychytávky, super nápady! A ten věšák na šaty máme podobný, jen skrytý za skříňovými dveřmi. A máš pravdu, bez Něj to nejde! ;-)

      Vymazat
  7. Zdeni, moc pěkný kouteček! Vše krásně a prakticky využité, jsi dobrá!!! A hlavně jak se vám to do ložnice hodí, to je paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, to samo, víš jak se říká "z nouze ctnost", ale takový věci mě baví nejvíc a díky! ;-)

      Vymazat
  8. Katko, nádhera !!!! Moc hezká proměna .... já mám v ložnici podobný .... a bohatě mi stačí ..... přeji krásný zbytek prázdnin a od září vykročit tou správnou nohou .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marki, u vás jsem ho, myslím, viděla taky během těch let, co ten náš ležel ve sklepě... :-) Krásný zbytek prázdnin, ještě je čas! ;-)

      Vymazat
  9. Jsi ohromná, hrozně obdivuju tvoje kombinační schopnosti! A teda i ten nácvik vstávání:) Naplno prožitý zbytek prázdnin přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm, Edit - kombinace, když na sebe součástky zbydou, není umění (ale radost mám velikou) a vstávání mi moc nejde... jako udělala jsem si kompromis, že vstávám dřív, ale ta šestá mi nějak nevychází...:-( bůů.

      Vymazat
  10. Paráda, co koutek v domě, to skvost, máš to v oku! P.

    OdpovědětVymazat