úterý 22. července 2014







Ještě z víkendu, z Anenských slavností v Žirči (Domov sv. Josefa - stále jediné zařízení pečující o lidi s roztroušenou sklerózou v ČR).
Skoro jsem nefotila, tak jen pár momentek.

Bylo úmorně.
Zdrželi jsme se po cestě.
Den nakonec dopad trochu jinak, než jsem si plánovala.

Takže jsem:
- nestihla komentovanou prohlídku bylinkové zahrady ani ochutnávku sirupů, které tu vyrábí (poslední láhev chlapicového jsem ukořistila za účelem zkoumání a inspirace k výrobě).
- nezvládla projít všechny stánky.
- nezvládla vidět skoro nic z bohatýho kulturního programu kromě koncertu Blue Effect.
- nezvládla ani ochutnávku vín (!!).

Zvládla jsem:
- válet se na dece a prokecat půl dne.
- potkat spoustu známých.
- koupit si úžasně ofotografovanou knížku plnou nápadů a inspirace k výrobě přírodních a jedlých dárků.
- dát si Krakonoše.
- sledovat děti, jak se otrkávají.
- podívat se konečně i k řece, která teče kolem Domova.
- zakoupit si konečně v bylinkové zahradě jablečník, koriandr a bazalku.
- ochutnat od bráchy, kterej se vracel z ochutnávky bylinných likérů (ty v Domově vyrábí) růžový likér, který fakt voněl a chutnal po růžích (píšu si a příště kupuju jako dar).
- dostat úžasnou tašku, co mi natiskla v tvořivé dílně Anka:


Prostě líný léto.
Tak líný, že se mi krom jiných činností ani nechce fotit a psát (a vlastně ani mluvit).
Jsem ráda, že jsem (docela) zdravá.

Žádné komentáře:

Okomentovat