pátek 15. listopadu 2013


Paní Zita B. - zachránkyně dětských žaludků v krajským městě :-).
Na její domácí zelenině vyrostla Anka a začátky na ní snad prožije i Ema, i když pořád vyhrožuje poslední sezonou.
Užívat zaslouženýho důchodu a jejího milovanýho cestování už by si přitom mohla už dávno, ale ona místo toho okopává celery a stojí celý dopoledne u stánku, ať je vedro nebo mráz.
Jako prodejce je ráda, že já odebírám všechno ve velkým a že na jejích produktech vyrůstají děti od miminka. 
Já jsem zase ráda, že mám stabilního dodavatele kvalitní zeleniny a pokouším se ji "uplácet" dýškama, o který se vždycky hádá :-).
Náš vztah už ale dávno není jen vztah prodejce - zákazník.
Nosíme si buchty i jiný věci "na košt", schovává mi všechno pod pult, když se nemůžem vykodrcat z domu, při každým nákupu nakrmí Anku vším možným, povídáme si a dáváme si přání k Vánocům.
K narození Ema dostala pytel jablek, brambor a ořechů.
Tomu říkám praktickej dar :-).
Nevím, co si bez ní příští rok počnem ...

3 komentáře:

  1. jééééé, tu paní znám, je moc hodná...škoda, že chce skončit....

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, Kači...třeba si to paní ještě rozmyslí, když má tak vděčné kupující a určitě nejste sami :-) Taky bych brala někde poblíž takový stánek, letos se mi vlastní zelenina vůbec nepovedla a v obchoďácích je téměř všechno z dovozu :-(

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych chtěla takovou paní :-)

    OdpovědětVymazat