neděle 1. září 2019

Je vám vedro? Broskvová zmrzka za pár vteřin.


Jsem bez foťáku a dějou se věci, že není čas psát, snad to někdy doženu.
Ale s čím bych se chtěla podělit ještě, než přijde studená fronta, je tenhle skvost.
Přivedly mě na něj děti ve škole, kterým jsem nechtěla věřit, že práci odvede obyčejný tyčák za pár vteřin, ale předvedly mi to názorně a fakt.
Tuna broskví od Lukorových rodičů skončila převážně v marmošce s vanilkou, ale část nakrájených oloupaných broskví jsem si zamrazila v menších balíčcích.
Stačí vyndat z mrazáku, nechat povolit (lze urychlit strčením balíčku na chvíli pod vodu) a v misce rozmixovat tyčovým mixérem s troškou cukru a malým množstvím (ovesnýho nebo jinýho) mlíka.
Asi by to šlo i bez cukru, ale jak jsem vyšpízovala z rozhovoru s paní z (podle mě) nejlepší zmrzlinárny v Pardubicích, cukr dělá zmrzlině strukturu a stačí ho opravdu trochu.

Tak zítra pravou! 
:-)

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý recept. Určitě ho vyzkouším, akorát s jiným ovocem. Mám v mrazáku borůvky a černý rybíz. Zkoušela si to i s jiným ovocem? Já jím přes léto zmrzliny ve velkém :-) . Sice máme doma klimatizaci , ale i tak si zmrzlinu dám hrozně ráda a děti taky pořád otevírají mrazák a hledají, co by si mohly dát :-D .

    OdpovědětVymazat